AMIKRE FIGYELNI KELL AZ ESKÜVŐSZERVEZÉS SORÁN

Ha úgy döntötök, hogy önállóan szervezitek meg a Napotokat, akkor ehhez segítséget adok számotokra. A teendők felsorolásával nem szeretnék senkit se elriasztani, sokkal inkább azt javaslom a házasságra készülőknek, hogy ha tehetik, akkor kérjenek fel egy szakembert.

Azonban, ha mégis nekiálltok ennek az izgalmakkal teli szervezői időszaknak, akkor készüljetek fel arra, hogy számos kérdéssel kell szembenéznetek. Mindez, ha inspirál benneteket, akkor legyen kitartásotok, humorkészségetek, hogy az elakadásoknál, egymásban bízva és erőt adva, derűsen tovább lendüljetek.

Ha szeretnétek elkerülni a szervezéssel járó stresszt és időáldozatot, akkor jól jön számotokra egy esküvőszervező. Ehhez kívánom, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő szolgáltatót!

A lista elkészítésében segítségemre volt Gályász-Simon Bettina esküvőszervező.

A vele készült interjút IDE kattintva olvashatod.

  1. Kezdeti konzultáció és tervezés: találkozó a jegyesekkel a kölcsönös megismerkedés és az esküvői elképzelések megbeszélése céljából.
  2. Felmérés az elvárásokról, költségvetésről és dátumokról.
  3. Helyszínbejárás, helyszín kiválasztása és foglalása, helyszínajánlatok bekérése, segítségnyújtás a helyszín kiválasztásában az esküvő stílusának és méretének megfelelően.
  4. Szolgáltatók kiválasztása és szerződéskötés, szerződések kezelése. Árajánlatok kérése és összehasonlítása a kiválasztott szolgáltatóktól. Szolgáltatói lista összeállítása (ceremóniamester, vőfély, fotós, videós, zenekar, DJ, cukrász, fodrász, sminkes, dekoratőr, ruhaszalon, szertartásvezető)
  5. Kapcsolattartás a szolgáltatókkal.
  6. Költségvetéskezelés: részletes költségvetés készítése; annak folyamatos nyomon követése. Az egyes utalási ütemezésnél a pár figyelmeztetése.
  7. Segítség a dekoráció és stílus kiválasztásban.
  8. Catering: kóstolók szervezése, esküvői menük összeállítása.
  9. Vendéglistakezelés és meghívók: segítség a vendéglista készítésében és a meghívók kiválasztásában.
  10. Részvételi visszaigazolások és étkezési preferenciák figyelembevétele.
  11. Folyamatos tanácsadás: bevonuló- és szertartás zenék, ültetési rend, meghívószöveg minták, köszönő-ajándékok, játékok.
  12. Grafikai anyagok megrendelése.
  13. Segítség a gyűrűk, meghívók, torta és édességek, köszönő-ajándékok, egyéb kellékek beszerzésében.
  14. Sürgősségi csomag összeállítása, biztosítása (fájdalomcsillapító, biztostű, varrókészlet, tartalék harisnya, egyéb fontos kellékek).
  15. Próbafrizura, próbasmink szervezése.
  16. Ruhapróba: igény szerint menyasszony elkísérése az álomruha kiválasztására.
  17. Vőlegény részére öltönyház ajánlása.
  18. Szállás és utazás: szállásfoglalás a párnak és a vendégeknek. Ha szükséges, aznapi utazás, továbbá a nászutazás szervezése igény szerint.
  19. Részletes forgatókönyv készítése és továbbítása a szolgáltatóknak.
  20. Problémamegoldás és stresszkezelés: gyors és hatékony megoldások találása minden felmerülő problémára. Stresszhelyzetek kezelése és a párok nyugalmának megőrzése.
  21. Nagy nap koordinációja: Az esküvő napjának részletes koordinációja és irányítása, logisztikai feladatok ellátása.
  22. Díjazások koordinálása: a pár igénye szerint szolgáltatók kifizetése az esküvő napján.
  23. Szerződések lezárása és végleges számlák rendezése a szolgáltatókkal.

Megosztás

Facebook

Hasonló cikkek

THE BIG FAKE WEDDING- A NAV ELKASZÁLT MINDENKIT

Balázsék rádióműsorában beszélt az egykori NAV-os munkatárs pénteken arról, hogy Nemzeti Adó- és Vámhivatal kötelékében gyakran vettek részt különleges bevetésen. Így kerülhetett sor egy kamulagzi megrendezésére is, amit 1 hónap alatt hoztak össze az ügynökök

Tovább olvasom »

Kérd a top 10-es esküvőhelyszín-listát!

Máris landol a postafiókodban az e-bookom! Az első levél után sem hagylak magadra, rendszeresen érkezem hasznos tippekkel az esküvődhöz!